Vyplněné Otázky: 0 ze 10
Otázky:
You have already completed the test before. Hence you can not start it again.
Test se nahrává…
You must sign in or sign up to start the test.
You must first complete the following:
Otázky správně: 0 z 10
Tvůj čas:
Time has elapsed
Tvůj výsledek je 0 z 0 bodů, (0)
Získané body: 0 z 0, (0)
0 úloh čeká na opravení (možné body: 0)
Vypadá to, že tohle téma se ti vůbec nedaří. Doporučujeme ti, než zkusíš cvičení znovu, vrať se k souhrnu toho, co máš umět.
Je vidět, že v tomto tématu máš ještě nějaké mezery. Zvaž, jestli se nechceš ještě podívat na souhrn toho, co máš umět – je na začátku lekce. Možná by ti také pomohlo podívat se na vysvětlení správných odpovědí.
Dělení textu na umělecký a neumělecký Vysvětlení správných odpovědí (word soubor)
Dělení textu na umělecký a neumělecký Vysvětlení správných odpovědí (pdf soubor)
Dobrá práce! Vypadá to, že se ti v tomhle tématu daří. Jestli chceš, podívej se na vysvětlení správných odpovědí.
Dělení textu na umělecký a neumělecký Vysvětlení správných odpovědí (word soubor)
Dělení textu na umělecký a neumělecký Vysvětlení správných odpovědí (pdf soubor)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
Přibývá případů lidí s diagnózou genderové dysforie, uvádí výzkum
Věk lidí, u kterých je zaznamenán nesoulad mezi biologickým pohlavím a pohlavní identitou, se neustále snižuje, ukazuje výzkum zveřejněný v časopise General Psychiatry s tím, že také rostl počet případů. Takzvaná genderová dysforie je zjednodušeně fenomén, kdy se člověk s mužským tělem cítí ženou a člověk s ženským tělem se považuje za muže.
Nedávné studie naznačují, že genderová dysforie je v posledních letech stále častější, a to zejména u lidí, kteří se rodí s ženským tělem. Problém je, že tyto výzkumy sledují celý fenomén jen krátkou dobu, anebo pracují s příliš malým vzorkem lidí. A samozřejmě je problémem i citlivost a kontroverze tohoto tématu.
Vědci se pokusili tato omezení obejít tím, že po použitelných údajích pátrali v jiných databázích. Našli je v TriNetXu, což je síť, kam posílá data 49 zdravotnických organizací. Celkem autoři využili data 42 milionů lidí z let 2017 až 2022. Většina, asi osmdesát procent osob, v této databázi žije v USA.
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
25. 5. 2020, uživatel chaela
Tak jelikož se na to takhle ptáš a jeste ke všemu tady, tak asi nemáš žádnou uživatelskou stanici, tudíž psi sice budou mít PP, ale to je tak asi všechno, že… no spocitej si naklady, koukni na obvyklou cenu stenat podobneho původu (nejen PP, ale i různé zkoušky, certifikáty, vyšetření..) A podle toho to nějak dej dohromady.
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
Byl jeden domeček
Byl jeden domeček,
v tom domečku stoleček.
Na stolečku mistička,
v té mističce vodička,
v té vodičce rybička.
Kde je ta ryba?
Kočka ji snědla.
Kde je ta kočka?
Do lesů zaběhla.
Kde jsou ty lesy?
Na prach shořely.
Kde je ten prach?
Voda ho vzala.
Kde je ta voda?
Voli ji vypili.
Kde jsou ti voli?
Páni je snědli.
Kde jsou ti páni?
Na hřbitově zakopáni.
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
Žádost o přerušení studia ze zdravotních důvodů
Vážený pane řediteli,
žádám o přerušení studia mého syna Jana Medka, žáka 3. ročníku třídy 3. A. Důvodem mé žádosti je vážný zdravotní stav mého syna.
Syn trpí delší dobu vážným ledvinovým onemocněním, kvůli němuž v průběhu běžného školního roku měl několik krátkodobých a dvě dlouhodobé absence. Kromě toho nastupuje 14. října 2011 na měsíční lázeňskou léčbu, jež bude mít za následek další dlouhodobou nepřítomnost ve škole.
Podle prognózy lékaře, která je součástí přiložené lékařské zprávy, by se však synův stav měl zlepšit natolik, že by od začátku příštího školního roku měl být schopen opakováním třetího ročníku ve studiu pokračovat. Vzhledem k dosavadnímu dobrému prospěchu mého syna
i k jeho zájmu studium zdárně dokončit věřím, že mé žádosti vyhovíte.
S pozdravem
František Medek
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
„Tak nám zabili Ferdinanda,” řekla posluhovačka panu Švejkovi, který opustiv před léty vojenskou službu, když byl definitivně prohlášen vojenskou lékařskou komisí za blba, živil se prodejem psů, ošklivých nečistokrevných oblud, kterým padělal rodokmeny. Kromě tohoto zaměstnání byl stižen revmatismem a mazal si právě kolena opodeldokem.
„Kerýho Ferdinanda, paní Müllerová?” otázal se Švejk, nepřestávaje si masírovat kolena, „já znám dva Ferdinandy. Jednoho, ten je sluhou u drogisty Průši a vypil mu tam jednou omylem láhev nějakého mazání na vlasy, a potom znám ještě Ferdinanda Kokošku, co sbírá ty psí hovínka. Vobou není žádná škoda.”
„Ale, milostpane, pana arcivévodu Ferdinanda, toho z Konopiště, toho tlustýho, nábožnýho.”
„Ježíšmarjá,” vykřikl Švejk, „to je dobrý. A kde se mu to, panu arcivévodovi, stalo?”
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
RODERIGO:
Hej ho! Brabantio! Hola! Signore! —
JAGO:
Vzhůru! — Hola ho! Brabantio! — Hej, loupež, zloději! Dům střežte si a dceru, měšce své! Hej, loupež, zloději!
Vystoupí BRABANTIO nahoře u okna.
BRABANTIO:
Co znamená ten povyk strašlivý? Co děje se?
RODERIGO:
Signore, máte‑li dnes doma celou svoji rodinu? JAGO: A vrata zamčena?
BRABANTIO:
Proč ptáte se?
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
Letos v září jsem absolvoval 3 týdenní kurz v Londýně. Cena kurzu neodpovídá kvalitě. První den školy neprobíhá výuka, pouze zápis do studia a krátká procházka městem. Rozřazení do skupin dle jazykové úrovně neodpovídá Cambridge klasifikaci. B2 studenti nebyli schopni sestavit ani prostou větu. Intenzivní varianta kurzu zahrnovala zájmové hodiny, tzv. Spin. V době mého příjezdu byly všechny tyto hodiny online, ačkoliv jsem se před zahájením kurzu dotazoval, zda budou vyučovány fyzicky ve škole. Jejich kvalita byla mizerná. Páteční přednášky – 2 hodiny poslechu bez aktivní účasti studentů, opět pouze online, rovněž ztráta času. Hodiny obecné angličtiny – většina vyučujících nedávala dostatečný prostor pro diskuze/mluvení. Ve velké míře probíhala samostatná práce. Po akademické stránce velmi slabé. Pakliže máte obavy z ubytování v hostitelských rodinách, obavy jsou na místě. Velký počet studentů si stěžovalo na neobyvatelné podmínky. Nedostatečná hygiena, špína, plíseň, nedostatek jídla. Museli se za dobu svého pobytu několikrát stěhovat. Je nutné zmínit, že se nejednalo o pubescenty, ale o dospělé studenty, kteří danou situaci byli schopni objektivně posoudit a raději si po několika přestěhováních našli náhradní ubytování (na své vlastní náklady) sami. Rovněž nám nebylo sděleno, že se vyučuje v 6 týdenních cyklech. Výuku jsem tedy nešťastně zahájil na konci cyklu a následně měl další 2 týdny z cyklu následujícího. Vědět to dříve, zvolil bych začátek kurzu o týden později. Chcete-li se ve své angličtině zlepšit, zvolte individuální kurzy. Má zkušenost je velkým zklamáním.
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
V jistém městečku, jehož jméno bude z mnoha důvodů moudré zamlčet a jež nehodlám nazvat ani žádným jménem smyšleným, stojí kromě jiných veřejných budov i dům, jaký od dávných časů mívá většina měst, ať velkých nebo malých, totiž chudobinec čili špitál. A v tomto špitále se v den a rok, jež pokládám za zbytečné zde uvádět, jelikož pro čtenáře nemohou mít nejmenší význam – alespoň v tomto stadiu událostí ne – narodil lidský drobek, jehož jméno je předesláno v záhlaví této kapitoly. Dlouhou dobu po tom, kdy ho obecní ranhojič uvedl do tohoto slzavého údolí, zůstávalo otázkou značně pochybnou, vydrží‑li dítě dost dlouho naživu, aby vůbec dostalo nějaké jméno. Kdyby nebylo vydrželo, je celkem víc než pravděpodobné, že by tyto paměti nebyly vůbec vyšly; nebo i kdyby byly nakrásně světlo světa spatřily, byly by zabraly pouhých několik stránek a měly tak onu nedocenitelnou přednost, že by byly ukázkou nejstručnějšího a nejvěrnějšího životopisu, jaký v literatuře všech věků a zemí vůbec existuje.
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
Jestli je tohle tvůj první pokus naučit se kostku složit, neměj strach. Je to mnohem jednodušší, než si většina lidí myslí. Většina lidí se to zvládne naučit za pár hodin. Kdyby ti to zabralo víc, nezoufej. Tonda, který návody natáčel, se to sám učil 2 dny.
A za jak dlouho že vlastně začátečník kostku vyřeší? Většina začátečníků po chvíli tréninku skládá kostku pod 3 minuty, ale netrvá to moc dlouho a dostaneš se s tímto návodem i na minutu.
Pokud se chceš skládání kostky věnovat, doporučujeme koupit si jednu z kostek pro začátečníky. Pokud skládáš s kostkou po dědovi, nejspíš se bude velmi špatně otáčet a mohla by tě od skládání odradit. Všechny z kostek u nás jsou prověřené a můžeme ti slíbit, že s nimi budeš spokojen.
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Vyber, zdali je uvedený text umělecký, nebo neumělecký.
Mik, Mik, Mikuláš,
přišel s čertem na koláč.
Čerte, čerte chlupatý,
nechej pytel za vraty.
Slibuju ti, slibuju,
že už zlobit nebudu.
(s ohledem na typ úlohy není zdroj uveden)
Soubory cookie používáme k vylepšení vašeho zážitku z prohlížení, zobrazování personalizovaných reklam nebo obsahu a k analýze naší návštěvnosti. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s naším používáním souborů cookie.